Zasady Rankingu

Ranking opiera się na wiarygodnych opiniach użytkowników Internetu i social mediów: Facebooka, Google i Panoramy Firm. Dzięki specjalnemu algorytmowi jesteśmy w stanie bez problemu wskazać, która z kancelarii budzi największe zaufanie i cieszy się popularnością wśród poszkodowanych.

Potrzebujesz pomocy w uzyskaniu odszkodowania?

Skontaktuj się z nami. Dopasujemy idealną kancelarię dla Twojej sprawy.

Prosimy zaznaczyć zgodę.

Dlaczego ranking bazuje na opiniach?

Kancelaria, która umożliwia pozostawienie opinii na wizytówce Google, Facebooku, czy Panoramie Firm jest bardziej przekonująca niż ta, która reklamuje się opiniami na stronach, które są po prostu narzędziem umożliwiającym zarządzanie i moderowanie dodawanych opinii.

Warto zwrócić uwagę na ilości recenzji pozostawionych w poszczególnych źródłach. Im więcej opinii tym większe doświadczenie danej kancelarii - niewielki procent klientów wystawia opinie poobsługowe w Internecie, co oznacza, że kancelaria z największą ilością opinii obsłużyła najwięcej osób.

Oceny pozostawione przez klientów świadczą o jakości usług danej kancelarii. Ranking kancelarii - szkody osobowe bazuje na powyżej teorii i jest odzwierciedleniem opinii prawdziwych klientów.

1. Pobieramy opinie na temat firm, które są zebrane z różnych witryn internetowych:

logo Google
logo Facebooka
logo Panorama Firm

2. Dla każdego z tych portali zostaje wyliczona średnia ważona. Jest ona liczona według wzoru:

ocena-czastkowa-portalu
  • H - współczynnik wiarygodności
  • X - podstawa logarytmu

3. Porządkowane zostają oceny cząstkowe (oceny dla portali) poprzez ich liniową transformację wg wzoru:

ocena-portalu-znormalizowana

4. Wyliczona zostaje ocena końcowa wg wzoru:

ocena-koncowa

5. Otrzymany wynik jest porządkowany do przedziału [1,10] przez liniową transformację oceny końcowej wg wzoru:

ocena-koncowa-znormalizowana
  • OK_MAX - maksymalna ocena końcowa uzyskana w rankingu
  • OK_MIN - minimanlna ocena końcowa uzyskana w rankingu
  • N_MAX - przyjęta nowa maksymalna wartość (10)
  • N_MIN - przyjęta nowa minimalna wartość (1)

Przyjęte wartości:

  • H - 1.1
  • X - 10
  • WAGA GOOGLE - 3
  • WAGA FACEBOOK - 1
  • WAGA PANORAMA FIRM - 1
  • WYMAGANA LICZBA OCEN DO WIARYGODNOŚCI GOOGLE - 150
  • WYMAGANA LICZBA OCEN DO WIARYGODNOŚCI FACEBOOK - 100
  • WYMAGANA LICZBA OCEN DO WIARYGODNOŚCI PANORAMA FIRM - 10